Tassimo Happy

T10 kapselmaskine

Lagerstatus: På lager

Anb.: 599,00 kr

Nå: 299,00 kr

ELLER
Det er en god ide å kjøpe kapsler og avkalkning med maskinen

Produktspesifikasjoner

Merker Bosch
Kapselsystem Tassimo
Eiendom Maskin

Produktbeskrivelse av Tassimo Happy

Dette er Tassimomaskinen for de som vil ha hele Tassimo-opplevelsen, men har begrenset plass på kjøkkenet eller vil ha en maskin som ikke tar opp så mye plass. Selv om maskinen er liten, kan du naturligvis nyte Tassimo's univers med kaffe, te og kakao - alt lett og enkelt - ved å bruke bare en knapp. Når du setter inn en kapsel i maskinen, leses kapselens strekkode med "IntelliBrew-systemet" og maskinen vil automatisk dosere mengden vann. Hvis du vil ha en annen styrke, kan du manuelt sette bryggen selv. Avkalking og vedlikehold gjøres også ved bruk av IntelliBrew, da maskinen selv forteller når det er på tide å avkalkes og ved å bruk av en Service T-Disc kjører maskinen et renseprogram selv. Det eneste du trenger er avkalkningsmiddel for maskinen. Rengjøring kan gjøres med en våt klut og alle flyttbare deler kan tåle oppvaskmaskin.

Utformingen av denne maskinen betyr at vanntanken er synlig fra forsiden av maskinen, og den kan enkelt betjenes fra siden - slik at du ikke trenger å flytte maskinen for å komme til. Drypbakkenes høyde kan enkelt justeres med en enkelt knapp - Da kan du bruke både høye glass og mindre kopper.

Med en Tassimo Happy kan du lynraskt få en kopp varm kaffe. Maskinen er rask å bruke - selv om den er slått av. Du kan også lage flere kopper etter hverandre uten å vente på oppvarming.

Anmeldelser

17 anmeldelser
15
2
0
0
0
Kathrin
20. august 2019
Liten og nett. Lite lyd, mangler av og på knapp. Tanken holder til ca 3 krus.
Lill Iren
20. august 2019
Hittil så er jeg fornøyd med maskinen. Eneste minuset så langt er at det ikke er en av/på knapp.
Ellen Hermansen
16. juli 2019
Var litt for enkel, siden jeg har hadt sen største utgaven tidligere . men grei nok.
Torstein Skjøstad
26. juni 2019
Liten og brukervennlig kaffemaskin :-)

Bedømmelser af Tassimo Happy

20. august 2019
20. august 2019
Hittil så er jeg fornøyd med maskinen. Eneste minuset så langt er at det ikke er en av/på knapp.
16. juli 2019
Var litt for enkel, siden jeg har hadt sen største utgaven tidligere . men grei nok.
26. juni 2019
19. august 2019
Fungerar som jag hade förväntat mig.
10. august 2019
Handy og nem lille maskine, der ikke fylder meget i sommerhuset med begrænset plads
02. august 2019
Som alla tassimomaskiner är det perfekt att man har streckkoden, , lagom storlek, lite bökig att öppna annars en bra enkel maskin
28. juli 2019
Super nem maskine at betjene. Vi har købt den til børnene, så de kan lave varm kakao :)
23. juli 2019
Lille fin maskine til morgenkaffen
23. juli 2019
Bra enkel maskin, okomplicerad, bra kaffe, väldigt nöjd..
28. juni 2019
Lækker lille kaffeautomat der laver Latte, kaffe og andet til mig hurtigt når jeg lige trænger til et krus.
28. juni 2019
Mycket bra maskin!!! Vi är otroligt nöjda, lätt att arbeta med och du njuter snabbt av en god kopp kaffe....rekommenderas varmt!!!
20. juni 2019
Dejlig lille maskine der passer til mit behov og hurtig og stabilt brygger min yndlings kaffe ????
07. juni 2019
fantastisk maskine kaffen er god og meget varm nem at betjene
06. juni 2019
Sehr praktische kleine Maschine. Kaffee ist super. Ich bin sehr zufrieden.
30. april 2019
Otroligt bra maskin
Vi har den på landet snabb att Få morgonkaffe
10. april 2019
Meine Lieblingsmaschine - perfekt für den Morgenkaffee
Kathrin
20. august 2019
Lill Iren
20. august 2019
Ellen Hermansen
16. juli 2019
Torstein Skjøstad
26. juni 2019
Ronny
19. august 2019
Fungerar som jag hade förväntat mig.
Berg
10. august 2019
Handy og nem lille maskine, der ikke fylder meget i sommerhuset med begrænset plads
martina blomgren
02. august 2019
Som alla tassimomaskiner är det perfekt att man har streckkoden, , lagom storlek, lite bökig att öppna annars en bra enkel maskin
Trine
28. juli 2019
Super nem maskine at betjene. Vi har købt den til børnene, så de kan lave varm kakao :)
Niels
23. juli 2019
Lille fin maskine til morgenkaffen
Peter
23. juli 2019
Bra enkel maskin, okomplicerad, bra kaffe, väldigt nöjd..
Pia Eriksen
28. juni 2019
Lækker lille kaffeautomat der laver Latte, kaffe og andet til mig hurtigt når jeg lige trænger til et krus.
Niklas
28. juni 2019
Mycket bra maskin!!! Vi är otroligt nöjda, lätt att arbeta med och du njuter snabbt av en god kopp kaffe....rekommenderas varmt!!!
Anette
20. juni 2019
Dejlig lille maskine der passer til mit behov og hurtig og stabilt brygger min yndlings kaffe ????
lis
07. juni 2019
fantastisk maskine kaffen er god og meget varm nem at betjene
Danners
06. juni 2019
Sehr praktische kleine Maschine. Kaffee ist super. Ich bin sehr zufrieden.
Jane Larsen
30. april 2019
Otroligt bra maskin
Vi har den på landet snabb att Få morgonkaffe
Olaf
10. april 2019
Meine Lieblingsmaschine - perfekt für den Morgenkaffee

Bedøm Tassimo Happy

•   1 stjerne 2 stjerner 3 stjerner 4 stjerner 5 stjerner
    Anmeldelse:
  • Anmeldelse (minst 20 tegn) 20