Beskrivelse

Hei! Har du noen gang drømt om å kunne lage din egen kaffe på en enkel måte? Da er Tassimo Vivy 2 den perfekte kaffemaskinen for deg! Denne automatiske kaffekapsel-maskinen gir deg muligheten til å lage deilige kopper med kaffe uten noen anstrengelser.

Med sin elegante svarte design passer den inn i ethvert kjøkken. Den har også en justerbar kopp-holder, slik at du kan bruke din favorittkopp hver gang.

Tassimo Vivy 2 er utstyrt med IntelliBrew T-DISC-systemet, en avansert teknologi som sikrer at hver kopp kaffe smaker fantastisk. Til tross for sin kompakte størrelse veier den bare 2,32 kg, og dens dimensjoner er 251 x 169 x 310 mm, noe som gjør den enkel å plassere på kjøkkenet ditt.

En annen flott funksjon er det brede utvalget av drikker du kan lage med denne maskinen. Fra kaffe til varm sjokolade og te - du vil aldri gå tom for valg!

Oppdag den enkle gleden av å lage kaffe med Tassimo Vivy 2. Bestill din egen maskin i dag og nyt deilige kopper med kaffe når som helst!

Spesifikasjoner

Stykker

1

Merker

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Tassimo Vivy2

Automatisk kapselmaskin

(8)

Anmeldelser (8)

Kjempe fornøyd, liten, og lett og lage kaffe Se mer
Før jeg kjøpte denne måtte jeg ut av huset for å skaffe meg kaffe. Jeg tenkte for meg selv, 《Emma, er du virkelig en barbar som vil ut blant folk for å kunne nyte en kopp kaffe? Selvsagt ikke!》 Nå kan jeg nyte kaffe i mitt eget hjem. I tillegg er Tassimo et av de få kaffemaskinmdrkene som ikke eies av Nestlé så jeg kan nyte en god kopp kaffe enda mer enn jeg ellers ville. Se mer
Uunnværlig! Tåler mye og er ukomplisert! Se mer
Flott kaffemaskin men synes vannbeholderen var litt liten. Se mer
Veldig bra maskin for små familier. Knall god kaffe når man har funne sin favoritt kaffe. Svært mange valg, både store og normale størrelse. Se mer
Digger kaffemaskina Se mer
Jeg er veldig fornøyd med min nye kaffemaskin.Jeg har hatt to Tassimo tidligere som jeg også har vært veldig fornøyd med. Se mer
Er så fornøyd med min Tassimo at jeg måtte bestille en til som jeg skal ha i bo-bilen. Se mer