Tassimo Suny (hvit)

T32 kapselmaskine

Lagerstatus: På lager

Nå: 599,00 kr
ELLER
Det er en god ide å kjøpe kapsler og avkalkning med maskinen

Produktspesifikasjoner

Merker Bosch
Kapselsystem Tassimo
Eiendom Maskin

Produktbeskrivelse av Tassimo Suny (hvit)

Tassimo Suny er en fulltreffer i alle hjem. Når lysten til kaffe trenger seg på, eller når de minste skal skjemmes bort, så står maskinen alltid klar. Tassimos patenterte T-Disc-system gjenkjenner automatisk hvilken drikk du brygger ved å lese strekkoden på discen. Derved sikres riktige varme, mengde og sammensetning – så du får en perfekt kopp, hver eneste gang!

Maskinen betjenes ved et enkelt klikk, og rengjøres enkelt ved hjelp av det samme systemet. Tassimo Suny utmerker seg ved sin kompakte størrelse og flotte utforming.

Denne spesielt tidløse utgaven i en pen hvit utforming, sørger for at maskinen passer perfekt inn i ethvert hjem.

Kom inn i Tassimos rikholdige smaksunivers med noe til enhver smak.

Anmeldelser

1 anmeldelser
1
0
0
0
0
Kristina
12. april 2018
Jeg købte denne maskine som et tilbud hvor der fulgte 18 pakker kapsler med. Det var et rigtig godt tilbud og jeg får prøvet at smage forskellige kapsler, så jeg kan finde mine favoritter. Jeg er meget tilfreds, mange tak :-)

Bedømmelser af Tassimo Suny (hvit)

12. april 2018
Jeg købte denne maskine som et tilbud hvor der fulgte 18 pakker kapsler med. Det var et rigtig godt tilbud og jeg får prøvet at smage forskellige kapsler, så jeg kan finde mine favoritter. Jeg er meget tilfreds, mange tak :-)
Kristina
12. april 2018

Bedøm Tassimo Suny (hvit)

•   1 stjerne 2 stjerner 3 stjerner 4 stjerner 5 stjerner
    Anmeldelse:
  • Anmeldelse (minst 20 tegn) 20