Kontakt og kundestøtte

Ring eller skriv til oss – vi elsker å snakke med våre kunder

Landets ledende eksperter på kaffe, kapsler, maskiner osv. sitter klare til å hjelpe deg på telefonen alle hverdager mellom 10 og 15. E-posten besvarer vi alle hverdager mellom kl. 8:00 og 18:00.

Vil du heller finne svaret selv? Se våre ofte stilte spørsmål:

  • Når mottar jeg min ordre?

    Vi sender alle ordre alle hverdager. De fleste av våre kunder mottar deres ordre 1-2 dage etter den er bestilt.

    Hvis du enda ikke har mottatt pakkeen din kan du prøve å følge den via sporingskoblingen du mottok på E-post. Hvis det ikke virker skal du selvfølgelig bare ringe eller skrive til vår kundestøtte.

  • Hva skal jeg velge?

    Hvis du er i tvil om hva du skal velge, er du alltid velkommen til å ringe eller skrive til vår kundestøtte, hvor våre eksperter sitter klare til å veilede deg.

  • Er dere alltid billigst?

    Vi har Prismatch på alle produktene. Det er garantien din for at du trygt kan handle hos oss.

    Hvis du har kjøpt et produkt hos oss, og mot forventning har funnet produktet billigere et annet sted, kan du lese mer om hva du skal gjøre her.

  • Jeg har fått en defekt vare

    Hvis du har mottatt en vare du ikke er fornøyd med, kan du få hurtig hjelp ved å skrive en e-post til oss hvor du beskriver hvilket produkt som er defekt samt ordrenummeret ditt.

  • Når får jeg en ordrebekreftelse?

    Når vi mottar bestillingen din, sender vi automatisk en ordrebekreftelse til deg i løpet av 15 minutter.

    Hvis du ikke kan finne ordrebekreftelsen, kan du prøve å kikke i søppelpostmappen. Hvis den ikke er der, kan vår kundestøtte sende deg en ny hvis du skriver til dem.

  • Må jeg betale toll på kjøpet mitt?

    Nei. Alle våre priser er inklusive toll og moms. Du mottar ikke ekstra regninger eller lignende - og det er ikke noe maksimal kjøp.

  • Kan jeg hente min ordre hos dere?

    Vi har dessverre ikke mulighet til å utlevere pakker fra lageret vårt. Vi er 100 % en nettbutikk.

  • Kan jeg handle som virksomhet?

    Ja. Mange av kundene våre er virksomheter. Virksomheter handler på nøyaktig de samme betingelsene som enkeltpersoner. Hvis du vil handle med faktura, må du bruke Klarna for betaling.

  • Jeg savner et produkt

    Vi har vi et stort utvalg som hele tiden skifter. Variasjoner kan oppstå som følge av årstider eller også våre leverandørers utvalg.

    Hvis du tidligere har kjøpt et produkt hos oss, som du ikke lenger kan finne – eller har du idéer til noe vi mangler – så er det alltid en glede å høre fra deg.