Kontakt og kundestøtte

Vår kundeservice står klar til å hjelpe deg. 

Vår visjon er at det skal være så enkelt som mulig å kjøpe kaffekapsler, kaffeputer og kaffebønner. Hvis du har spørsmål til oss, kan det være at du finner svaret under – om ikke, så er du selvfølgelig velkommen til å ringe eller sende e-post til oss. 

 

Når mottar jeg min ordre?

Normalt pakker vi din ordre i løpet av 48 timer, før de blir sendt til Norge. Når de er sendt, tar det ca. 2 døgn før Posten mottar og kan videresende dem. Oftest mottar man sin pakke etter ca. 4 hverdager. 
  

Hvordan kan jeg spore min pakke? 

Du mottar en mail med sporingslink fra oss når din ordre er pakket og klar for sending. 
Vi sender det første stykket med egen lastebil, og den vil derfor ikke kunne spores på denne linken før den er scannet og videresendt hos Posten. Dette tar 1-2 dager. 

 

Jeg har mottatt et defekt/skadet produkt. Hva skal jeg gjøre? 

Det er aldri sjovt at mottak en defekt vare – men det er heller ikke sjovt at gå glip af den deilige kaffe, som du har gledet dig til at motta.

Kontakt oss hvis du har fått noe defekt - vi er eksperter i at finne den bedste løsningen, der passer lige til dig.

Hvis mulig må du gjerne sende et bilde av defekte produkter (inkl. batchnummer og utløpsdato eller serienummer til maskiner), med din henvendelse, så vi kan sende det videre til vår leverandør.

 

Jeg har ombestemt meg og vil angre mitt kjøp. 

Du kan angre ditt kjøp i opptil 100 dager fra du mottar din pakke. 

Pakken må sendes tilbake til vårt lager i Danmark for egen kostnad.

Du kan lese mer om retur av varer her.

 

Jeg har glemt å hente ut min pakke, og Posten har nå returnert den. Hva gjør jeg nå? 

Normalt vil Posten sende din pakke i retur om den ikke hentes ut i løpet av 12-14 dager.

Den blir da sendt tilbake til vårt lager, hvor vi mottar den i løpet av 1-2 uker.

Du kan da kontakte oss via mail slik at vi kan refundere deg for kjøpet.

 

 

 

Ring til oss

67 79 32 09
Åpent alle hverdager mellom 9 og 16

Skriv til oss