Kontakt og kundestøtte

Vår kundeservice står klar til å hjelpe deg. 

Vår visjon er at det skal være så enkelt som mulig å kjøpe kaffekapsler, kaffeputer og kaffebønner. Hvis du har spørsmål til oss, kan det være at du finner svaret under – om ikke, så er du selvfølgelig velkommen til å ringe eller sende e-post til oss. 

 

For å redusere vår innvirkning på miljøet, må bestillinger ha en minimumsverdi på 299 NOK

For å redusere vår påvirkning på miljøet har vi innført en minimumsgrense på 299 NOK for alle bestillinger. Dette tiltaket er ment å begrense miljøbelastningen fra hyppige småleveranser, som ofte fører til unødvendige transportutslipp og mer emballasjeavfall.

Ved å samle bestillinger bidrar vi sammen til å redusere vår innvirkning på miljøet, samtidig som vi opprettholder en effektiv leveringstjeneste. Bestillinger under denne grensen kan dessverre ikke behandles. Takk for at du støtter oss i å gjøre handel mer bærekraftig.

Hva koster levering?

Vi tilbyr gratis frakt for alle bestillinger over kr 599. 

Å sende mindre pakker krever unødvendig mye ressurser. Derfor vil frakten koste fra kr 79 om du bestiller for kr 300 eller mindre. Vi håper du vil hjelpe oss å unngå unødvendig frakt, ved å kombinere bestillingene dine.

 

Når mottar jeg min ordre?

Normalt pakker vi din ordre i løpet av 48 timer, før de blir sendt til Norge. Når de er sendt, tar det ca. 2 døgn før Posten mottar og kan videresende dem. Oftest mottar man sin pakke etter ca. 4 hverdager. 
  

Jeg vil endre eller kansellere min ordre

Endre en ordre er dessverre ikke muligt, men du kan kansellere ordren og legge inn en ny. Du kan enkelt kansellere en ordre som ikke er pakket. Gå til kunde kontoen din, og i dine ordre detaljer, klikk på kanseller ordre knappen og bekreft.

 

Hvordan kan jeg spore min pakke? 

Du mottar en mail med sporingslink fra oss når din ordre er pakket og klar for sending. 
Vi sender det første stykket med egen lastebil, og den vil derfor ikke kunne spores på denne linken før den er scannet og videresendt hos Posten. Dette tar 1-2 dager. 

 

Jeg har mottatt et defekt/skadet produkt. Hva skal jeg gjøre? 

Det er aldri sjovt at mottak en defekt vare – men det er heller ikke sjovt at gå glip af den deilige kaffe, som du har gledet dig til at motta.

Kontakt oss hvis du har fått noe defekt - vi er eksperter i at finne den bedste løsningen, der passer lige til dig.

Hvis mulig må du gjerne sende et bilde av defekte produkter (inkl. batchnummer og utløpsdato eller serienummer til maskiner), med din henvendelse, så vi kan sende det videre til vår leverandør.

 

Jeg har ombestemt meg og vil angre mitt kjøp. 

Du kan angre ditt kjøp i opptil 100 dager fra du mottar din pakke. 

Pakken må sendes tilbake til vårt lager i Danmark for egen kostnad.

Du kan lese mer om retur av varer her.

 

Jeg har glemt å hente ut min pakke, og Posten har nå returnert den. Hva gjør jeg nå? 

Normalt vil Posten sende din pakke i retur om den ikke hentes ut i løpet av 12-14 dager.

Den blir da sendt tilbake til vårt lager, hvor vi mottar den i løpet av 1-2 uker.

Du kan da kontakte oss via mail slik at vi kan refundere deg for kjøpet.

 

 

Vi gleder oss til å hjelpe deg

Skriv til oss

Ring til oss

67 79 32 09
Mandag - Torsdag: 9.00 - 16.00
Fredag: 9.00 - 14.00