Beskrivelse

Kompakt og brugervenlig kapselmaskine til både køkken og kontor.

Tassimo Style er en kompakt maskine, som er stop fuld af funktionalitet og brugervenlighed. Med den særlige IntelliBrew-funktion, skal du blot indsætte din favoritkapsel – så klarer maskinen selv resten. Informationer om mængder, tryk og temperatur får maskinen fra stregkoden på kapslen – og det eneste du skal gøre, er derfor at trykke på knappen, når du har sat koppen klar. På under et minut er din favorit klar – hvad end det er sort kaffe, diverse caféklassikere, te eller kakao.

Til Tassimo finder du et bredt udvalg af populære mærker og velkendte favoritter, så du kan få din morgenkaffe præcis som du kender den. Derudover er der et væld af nye varianter at smage, når jagten går ind på nye favoritter.

Spesifikasjoner

Stykker

1

Merker

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Tassimo Style (svart)

T11 kapselmaskine

(16)

Anmeldelser (16)

Très bonne cafetière mais petit réservoir Se mer
This compact Tassimo might be small, however it packs a 5 star rating for performance. We have this in our camping wagon for the space savings, and the Tassimo coffee pods make for easy clean up. Se mer
Super Se mer
Genialt enkel i bruk, og leverer god kaffi ved et trykk. Se mer
Denne fungerer helt perfekt til mitt bruk. Se mer
Veldig god kaffe veldig enkelt. Se mer
Funker som den skal Se mer
Best Se mer
Billig og bra Se mer
Veldig rimelig kjekk liten kaffemaskin Se mer
Kjempebra Se mer
Maskinen lager like god god kaffe som andre og dyrere maskiner jeg har prøvd og lager heller ikke mer støy enn andre.
Det som merkes tydeligst er at man ha bommet litt med ergonometrien når det gjelder mekanismen for åpning og lukking. Dette har vært meget bra på andre maskiner jeg har hatt, men her er formen på "hatten" rett og slett litt feil slik at det å åpne den føles litt klønete og man blir minnet om det for hver kopp. Dette hadde det vært enkelt å fikse med minimale endringer i formgivningen.
Vanntanken er liten, men med litt praksis går det greit å håndtere den.
En underlig detalj er den perforerte basisplaten for koppen. Den har relativt få men store hull og har av en eller annen grunn en ytterkant med fallende skråning utover. Den umiddelbare reaksjonen er at dette kan da ikke gå bra. Det gjør det da heller ikke. Forsøk med å helle vann forsiktig i en allerede full kopp førte raskt til vann på benken!
Maskinen er rimelig ok, men de par tingene jeg anfører her ville neppe endret produksjonskostnaden.
Se mer
Grei maskin til en billig penge Se mer
Angrer på dette kjøpet. Klumpete design, ser bedre ut på bildet. Vannbeholderen er vanskelig å sette på plass. Se mer
Kjempefornøyd med denne lille kaffemaskinen.
Godt utvalg i kaffe og sjokoladedrikker. Også en te. Nydelig smak da maskinen leser av en strekkode på kapselen og justerer vannmengden perfekt. Maskinen er lett å rengjøre/avkalke også. Elsker min lille Tassimo Style!
Se mer