Handle etter x

Styrke

chevron-down

Type

chevron-down

Koppstørrelse

chevron-down

Eiendom

chevron-down

Merker

chevron-down

Starbucks til Dolce Gusto

13 varer
Handle etter adjustments
Starbucks® Caramel Macchiato
(109)
kr 57,00
kr 9,50 / kopp
Starbucks Toffee Nut Latte
(78)
kr 62,00
kr 10,33 / kopp
Starbucks® Caffé Latte
(72)
kr 57,00
kr 4,75 / kopp
Starbucks® White Mocha
(35)
kr 57,00
kr 9,50 / kopp
Starbucks® Grande House Blend
(50)
kr 57,00
kr 4,75 / kopp
Starbucks® Cappuccino
(46)
kr 57,00
kr 9,50 / kopp
Starbucks® Vanilla Macchiato Madagascar
(36)
kr 57,00
kr 9,50 / kopp
Starbucks Latte Macchiato
(29)
kr 64,00
kr 10,67 / kopp
Starbucks® Espresso
(18)
kr 64,00
kr 5,33 / kopp
Starbucks® Grande Veranda Blend
(12)
kr 64,00
kr 5,33 / kopp
Starbucks® Colombia Espresso
(9)
kr 64,00
kr 5,33 / kopp
Starbucks® Blonde Espresso Roast
(3)
kr 64,00
kr 5,33 / kopp
Starbucks® Pumpkin Spice Latte
(19)
kr 64,00
kr 10,67 / kopp

shopping-bag

Starbucks at Home - Kaféen på kjøkkenet ditt

For mange av oss er Starbucks synonymt med kaffespesialiteter. Siden den første butikken åpnet i Pikes Place i Seattle, har forbruket av kaffe ikke vært det samme. Eksotiske kaffedrikker som cappuccino, café latte og espresso har blitt vanlig for mange og etterspørselen etter kvalitetskaffeopplevelser har eksplodert.
Gleden over de mange vakre kaffespesialitetene har selvfølgelig også hatt innvirkning på kaffen vi drikker i hjemmet, og det er grunnen til at mange har anskaffet maskiner og utstyr slik at du kan få den samme høye kvaliteten hjemme. Hvis du eier en Nescafé Dolce Gusto-maskin trenger du ikke melkeskummer, espressomaskin eller barista-trening for å lage kaffe som på kafeen.

Med Starbucks At Home Series kan maskinen takle det hele på bare en kapsel og på et øyeblikk.

Naturen i sentrum

Fra starten har Starbucks jaget perfeksjon og derfor har alle deler av produksjonen blitt optimalisert fra kaffebønne til kaffekopp. Som en naturlig del av optimaliseringsprosessen dro Starbucks ut på en reise til verdens mange kaffeproduserende lande for å lære om dyrking, miljø og kultur. Det ble raskt klart at det var behov for investering i kunnskap, verktøy og mennesker. Derfor ble det gjort en rekke tiltak for å forbedre samspillet mellom natur og dyrking - for å oppnå et bedre resultat og skape bedre forutsetninger for naturen og bøndene. Starbucks opplevde at å investere i farmene ga dem bedre livskvalitet og bedre forståelse av naturvernet.

Derfor er Starbucks plantasjepartnere i dag en naturlig del av innovasjonen og læringen som fortsetter, som fortsetter å være en del av Starbucks ustoppelige lidenskap for å gi eksepsjonelle kaffeopplevelser for deg og dine gjester.

En investering i samfunnet

Starbucks har gjort det til en del av sitt oppdrag å investere i nærmiljøet. Med butikker i hundrevis av land og partnere over alle kontinenter, er Starbucks en naturlig del av hverdagen for mennesker over hele kloden. Derfor har Starbucks Foundation tatt skritt for å investere i mennesker. Starbucks Foundation står blant annet å utdanne unge mennesker som ellers ikke ville ha mulighet på grunn av utfordringer og levekår. Starbucks Foundation tilbyr verktøy og utdanning for barn og tenåringer, slik at de kan skape en ny og bedre fremtid for seg selv og familiene. I tillegg støtter de lokale ideelle organisasjoner sin innsats for å aktivisere mennesker med utfordringer og gi muligheter for mennesker som ellers er på kanten av samfunnet - som krigsveteraner og tidligere straffet.

Starbucks at Home - Kaféen på kjøkkenet ditt

For mange av oss er Starbucks synonymt med kaffespesialiteter. Siden den første butikken åpnet i Pikes Place i Seattle, har forbruket av kaffe ikke vært det samme. Eksotiske kaffedrikker som cappuccino, café latte og espresso har blitt vanlig for mange og etterspørselen etter kvalitetskaffeopplevelser har eksplodert.

Gleden over de mange vakre kaffespesialitetene har selvfølgelig også hatt innvirkning på kaffen vi drikker i hjemmet, og det er grunnen til at mange har anskaffet maskiner og utstyr slik at du kan få den samme høye kvaliteten hjemme. Hvis du eier en Nescafé Dolce Gusto-maskin trenger du ikke melkeskummer, espressomaskin eller barista-trening for å lage kaffe som på kafeen.

Med Starbucks At Home Series kan maskinen takle det hele på bare en kapsel og på et øyeblikk.

Naturen i sentrum

Fra starten har Starbucks jaget perfeksjon og derfor har alle deler av produksjonen blitt optimalisert fra kaffebønne til kaffekopp. Som en naturlig del av optimaliseringsprosessen dro Starbucks ut på en reise til verdens mange kaffeproduserende lande for å lære om dyrking, miljø og kultur. Det ble raskt klart at det var behov for investering i kunnskap, verktøy og mennesker. Derfor ble det gjort en rekke tiltak for å forbedre samspillet mellom natur og dyrking - for å oppnå et bedre resultat og skape bedre forutsetninger for naturen og bøndene. Starbucks opplevde at å investere i farmene ga dem bedre livskvalitet og bedre forståelse av naturvernet.

Derfor er Starbucks plantasjepartnere i dag en naturlig del av innovasjonen og læringen som fortsetter, som fortsetter å være en del av Starbucks ustoppelige lidenskap for å gi eksepsjonelle kaffeopplevelser for deg og dine gjester.

En investering i samfunnet

Starbucks har gjort det til en del av sitt oppdrag å investere i nærmiljøet. Med butikker i hundrevis av land og partnere over alle kontinenter, er Starbucks en naturlig del av hverdagen for mennesker over hele kloden. Derfor har Starbucks Foundation tatt skritt for å investere i mennesker. Starbucks Foundation står blant annet å utdanne unge mennesker som ellers ikke ville ha mulighet på grunn av utfordringer og levekår. Starbucks Foundation tilbyr verktøy og utdanning for barn og tenåringer, slik at de kan skape en ny og bedre fremtid for seg selv og familiene. I tillegg støtter de lokale ideelle organisasjoner sin innsats for å aktivisere mennesker med utfordringer og gi muligheter for mennesker som ellers er på kanten av samfunnet - som krigsveteraner og tidligere straffet.